Thursday, July 6, 2017

10 Benefits Of Having A Cat

10 beneficios de tener un gato - Benefits of owning a cat :):

10 Benefits Of Having A Cat

Ada kucen ni seoronok.. boleh hilangkan stress tapi kadang-kadang boleh juga buat bertambah stress tapi yang tu semua sebab kucen yang tengah nak mengawan cari kawan, time tu asik la menjerit-jerit.. TB pun dah naik migrain dengar, menggelegak suara nya.. itulah oyen.. hemm.. tapi sekarang Oyen dah tak tau pi mana.. dia dah lari dari rumah.. sedihnya rasa.. rasa macam kosong je oyen takde.. umah sunyi sangat.. selalu time gini oyen dah jerit-jerit.. hemm.. manalah oyen tido malam tadi dan malam ni.. baliklah sayang.. mama rindu.. mama janji tak marah oyen bising2 dah.. ='(

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan:WHOHAA Terus register sahaja,
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another )
Please visitWHOHAA to join member . (join member for free )

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana??
KlikGRAVYTRAIN dan daftar FREE aje..

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


KLIK SINI DAPAT DUIT!!

Reactions:

9 comments:

  1. Kucing comel!! Kadang2 boleh jadi annoying jugak 🤣

    ReplyDelete
  2. hihihi.

    kucing ni teman paling setia sebenarnya. pendengar yg baik juga, even salu buat hal.

    ngeh.

    ReplyDelete
  3. hahaha.. lucu betul...


    Jemput baca rawatan untuk cyst terutama buat ibu hamil yang mempunyai cyst

    ReplyDelete
  4. Seronok nye ...teringin jgk ada cat yg comel2 gini

    ReplyDelete
  5. Terpaksa sy berucap dsni bahwa cita-citaku menjadi TKW sukses pulang di kampungku sudah tercapai, alhamdulillah.... awalnya aku ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa ..!!! terima kasih banyak kpd teman aku yg ada di singapura..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses aku baca. Aku bsa kenal nma nya Mbah Suro Guru spiritual PESUGIHAN ANKA GHAIB TOGEL 2D sampai 6D dan PESUGIHAN DANA GHAIB. . pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jd Tkw di HONGKONG hanya jeritan batin dan tetes air mata ini selalu menharap tp tdk ada hasil sm sekali. Mana lagi dapat majikanku galak, kejam, cerewet, salah sedikit kena marah lagi . Tiap bulan dapat gaji hanya separoh saja . . itu pun tdk cukup biaya anak di kampung. Tp sy beranikan diri tlpon nmr beliau untuk minta bantuan nya. melalui PESUGIHAN DANA GHAIB Nya . syukur Alhamdulillah benar2 terbukti sekarang. terima kasih ya allah atas semua rejeki mu ini. Aku sudah bs pulang ke kmpung halaman buka usha skrg. jk tman minat ingin tlpn beliau . ini nmr nya +62 82354640471 & 082354640471 siapa tau anda bisa di bantu dan cocok sprti aku . aminn




    ReplyDelete
  6. Comey nye lahaiii kartun2 ni! Kucing saya ada tu yang suka betoi duk atas lappy masa saya tengah buat kerja...adoi. Selalu tak jadi marah sebab diorang kan comey..haha

    ReplyDelete

Hai.. cat lover! meh lea komen kat sini.. kucen2 teman happy sgt kalau korang komen kat sini.. depa ckp.. thank you yu all yg encem, cute,lawo,cun,ganteng! he3..